به روزترین درمان شپش سر، کلاه شپش

راه حل جدید و منحصر به فردی برای درمان شپش سر، تحت عنوان کلاه شپش ایجاد شده است. اما کلاه شپش سر چیست؟ این وسیله یک کلاه ضخیم است که به روغن‌های لازم و موثر برای از بین رفتن شپش سر آغشته شده است. طراحی این محصول به گونه‌ای است که گویی یک کلاه دوش معمولی است. کلاه شپش برای فرد مبتلا به شپش دقیقا همان احساس کلاه معمولی را تداعی می‌کند.

Lice Cap چیست؟

این کلاه شپش با محصولات رایجی که پیش‌تر برای از بین بردن شپش سر به کار می‌رفتند متفاوت است. زیرا این محصول حاوی نوروتوکسین‌ها و آفت‌کش‌های رایجی نیست که اغلب برای از بین بردن شپش سر استفاده می‌شدند.

عدم استفاده از ماد شیمیایی در کلاه شپش آن را برای کودکان ایمن کرده است

یکی از این مواد مذکور پرمترین است.
این ماده در واقع آفت‌کشی است که برای از بین بردن آفات گیاهان در باغبانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بدون شک هیچ کسی مایل نیست از این آفت‌کش‌ روی سر خود استفاده کند! در کلاه شپش به جای این‌ گونه آفت‌کش‌ها، از ترکیب مواد طبیعی زیر  استفاده شده است.

  • روغن درخت چای
  • روغن اکالیپتوس
  • آلوئه‌ورا
  • روغن اسطوخودوس

همانطور که در بالا لیست انواع روغن به کار رفته در این کلاه آمده است هیچ گونه مواد مضری در ساخت آن به کار نرفته است. به گونه ای با استفاده از این کلاه نوعی روغن تراپی برای درمان شپش به کار می رود.

آیا این محصول واقعا اثرگذار است؟

پاسخ به این پرسش مثبت است. بله، این محصول واقعا کار می‌کند.
نتایج حاصل از این رویکرد متفاوت، نشان از موفقیت ۹۹.۹ درصدی آن می‌دهد. زیرا علاوه بر استفاده از مواد گیاهی پر سود، روش استفاده بسیار آسانی نیز دارد. در حقیقت یکی از رازهای موفقیت این کلاه، همین است.

در این کلاه از روغن های اکالیپتوس، روغن درخت چای، اسطوخودوس و آووکادو استفاده شده است

این محصول چگونه کار می‌کند؟

این‌ که این محصول از مواد طبیعی درست شده است، صرفا به معنای خوب بودن آن نیست. اما ترکیبات این اسانس از کوتیکول شپش‌ها عبور کرده و به سمت نای آن‌ها می‌رود. در نتیجه باعث مرگ شپش بر اثر خفگی می‌شود. واقعیت این است که هیچ راه مطلقا “خوبی” برای خلاص شدن از شر شپش مو وجود ندارد.

بدین منظور شما دو گزینه را پیش رو دارید:

  • روش اول استفاده از مواد شیمیایی می‌باشد.
    این روش ممکن است به موها و پوست سر شما آسیب برساند.
  • روش دوم نیز استفاده از Lice Cap است.
    این وسیله از مواد طبیعی ساخته شده است. پس از نابود کردن شپش‌ ها، هیچ‌گونه تاثیر ماندگاری روی بدن شما یا موهایتان باقی نخواهد گذاشت.

 فواید کلاه شپش یا Lice Cap

  1. استفاده آسان
  2. درمان در کمترین زمان ممکن
  3. سالم بودن
  4. تسکین جای گزش شپش

در ادامه هر یک از موارد بالا را توضیح خواهیم داد.

یک. استفاده از آن بسیار آسان است.

زیرا همه‌ی مواد لازم، داخل یک کلاه دوش قرار گرفته است. بدون نیاز به استفاده از آب و وسایل اضافی. حتی کودکان می توانند هنگام استفاده از آن به راحتی با همدیگر بازی کنند.

استفاده آسان از کلاه شپش حتی برای کودکان در حین بازی

دو. سریعترین درمان ممکن

نتیجه‌ی استفاده از این محصول را می‌توانید تنها با گذشت ۴۵ دقیقه مشاهده کنید. همان طور که گفتیم شپش سر در اثر خفگی ناشی از روغن‌های طبیعی موجود در کلاه از بین می‌رود. بدین صورت که مواد موجود در کلاه، شپش‌ها را پوشانده و باعث خفگی و ریشه‌کن شدن آن‌ها می‌شود.

سه. عدم استفاده از مواد شیمیایی

هیچ ماده‌ی شیمیایی سمی، مضر و یا حشره‌کش در فرمول ساخت این محصول وجود ندارد. کلاه شپش سر یک درمان طبیعی است. فقط از روغن‌های ضروری مانند روغن درخت چای، روغن اکالیپتوس، آلوئه‌ورا و اسطوخودوس ساخته شده است.

چهار. تسکین جای گزش

جای گزش حشرات می‌تواند دردناک باشد و یا حداقل دچار خارش شده باشد. این محصول می‌تواند به سادگی پوست سر شما را تسکین داده و به بهبود صدمات ناشی از آن کمک کند. از آن‌ جایی‌ که روغن‌های آلوورا و اکالیپتوس خاصیت تسکین‌دهندگی دارند، تنها با یک بار استفاده، پوست سر را تمیزکرده و بهبود می‌بخشند.

پس از انجام این فرایند درمانی، موهای فرد تمیز و عاری از چربی هستند. در واقع هیچ کدام از مواد زیر در پوست سر به جای نخواهد ماند.

  • آفت‌کش
  • سیلیکون
  • ماده‌ی پلاستیکی

با توجه به توضیحات بالا، کلاه شپش می تواند یکی از بهترین، آسان ترین و سریعترین درمان های شپش را در اختیار افراد مبتلا به شپش قرار دهد. اما در هر صورت درمان شپش سر، یکی از سخت ترین پروسه های درمانی را دارد. زیرا علاوه بر سر فرد مبتلا باید تمام مواردی را آن مو یا سر فرد در ارتباط با آنها بوده را پاکسازی کرد. زیرا در غیر این صورت شپش ها می توانند به طور مداوم به موهای ما چنگ زده و زندگی و خواب را برای مدتی بر ما حرام کنند!

 

نظر خود را بنویسید

  1. فاطمه احمدی

    سلام دختر من دوروزه موهاشو میخارونه روز سوم دیدم سرش شپش زده اولش یدونه بود بعد دیدم سریع براش شامپو ضد شپش خریدم بعد از اینکه شونه کردم دوتا زنده از سرش افتاد خیلی میترسم خودمم یدونه رو موهام دیدم از استرس خواب ندارم واقعا ممنون میشم راهنماییم کنید؟
    اگه نیاز به سمپاشی خونه رو سمپاشی کنم.

از بین بردن شپش با سشوار
از بین بردن شپش با سشوار

آیا می توان شپش را با سشوار از بین برد؟ این موضوع کاملا صحیح است که گرما شپش و تخم‌های آن‌ها را از بین می برد، اما سشوار کشیدن مو برای از بین بردن شپش می‌تواند بی‌اثر و حتی خطرناک باشد. شپش سر نوعی حشره انگلی است که افراد می توانند در مو، ابرو یا […]

علائم ابتلا به شپش
علائم ابتلا به شپش سر

نشانه های قطعی برای تشخیص شپش سر شپش سر، نوعی آلودگی انگلی است که فقط انسان ها را درگیر می کند و چون حیات و زندگی آن ها به میزبان انسان وابسته است در صورت جدا شدن از آن، در طی چند ساعت تا چند روز، بسته به مرحله رشد، خواهند مرد. علائم و نشانه […]

درمان های خانگی شپش سر
درمان های خانگی شپش سر

درمان های خانگی همیشه طرفداران زیادی دارد. روش هایی که کارایی لازم را داشته و همچنین کمترین اثرات سوء را داشته باشند. البته باید این موضوع را باید در نظر گرفت که استفاده از …

آیا شپش باعث ریزش مو میشود
آیا شپش باعث ریزش مو می شود؟

مشکلات ناشی از شپش سر، تنها به ایجاد خارش و زخم در پوست سر، منتهی نمی شود؛ بلکه این انگل ها می توانند به شکل غیر مستقیم، کاری کنند که موهایتان را برای همیشه از دست بدهید.

سفارش سم از طریق: